Методична скарбничка

Учителі Фізики району
з/п
Прізвище, ім'я
по батькові
Школа
Фах за освітою
Рік зняВНЗ
Кате-
горія
Предмети. які викладає
Курси перепідг-ки
телефону
1.
Бабенко
Василь Іванович
Кам'яно-
криничанська
Вч. фізики і математики
1985
1
Фізика, інфор, астрон,геогр.
інфор,2008
фіз.,приро-
дозн-во2011
067 8505403
2.
Кожухівський
Андрій Волод.
Ульяновка НВК-гімназія
Вч. фізики і математики


Фізика, математика

097
4432214
3.
Ладанюк
Н                О
Ульяновська ЗОШ №2
Вч. фізики і інформатик


Фізика і інформатика

098
7866775
4.
Орищенко
К                 П
Шамраївська
ЗОШ
Вч. фізики


Фізика,інфор.астрономія
Мат-ка,фіз., інфор.,астр.

5.
Наконечний
Василь
Синьківська
ЗОШ
Вч. фізики і математики


Фізика, математика
Фіз, інфор, астр,мат-ка
098
8310199
6.
Семко
В                 М
Велико-
троянівська
Вч. фізики і математики


Фізика, трудове навч.
Фізика, астрономія
067
4732711
7.
Семко
О             В
Вільховатська ЗОШ
Вч. фізики


Фізика,хімія, образт. мис.
Фізика
067
7428915
8.
Верба Л       М
Сатанівський В
Йосипівська
ЗОШ






9.
Лебідь
І                  В
Мечиславська
ЗОШ
Вч. фізики


Фізика, астрономія
Фізика
097
5739340
10.
Дубенчук
О                 Л
Грушківська
ЗОШ
Вч. фізики і математики


Фізика, інфор, астрон,мат-ка
Фіз, інфор, астр,мат.012
098
0464498
11.
Мудрих
Т                 В
Новоселицька
ЗОШ
Вч. фізики і математики


Фізика, математика
Фізика,   мат-ка  2012
098
3993845
12.
Вербіцька
Н                   І
Розношенська ЗОШ






13.
Ізовіта
Леонід  М
Данило-
балківська
Вч. фізики і математики


Фізика, інфор.,мат-ка

066
2551950
14.
Плуста
Тетяна Борисівн
Камяно-
брідська ЗОШ
Вч. фізики і інформатик


Фізика, інформатика

098
7470015
15.
Цуркан
Іван Семенович
Богданівська
ЗОШ
Вч. фізики і математики


Фізика
Фізика
2011
096
5836246
16.
Бурлака
Михайло Михай
Луполовська
ЗОШ
Вч. фізики і математики


Фізика
Фізика, астр-ономія 2010
063
7810465
17.
Лопушенко
Віктор Анатолій
Лозоватська
ЗОШ
Вч. фізики і інформатик


Фізика, інфор, астрономія

098
4404032
18.
Жовта
Н               А
Сабатинівська
ЗОШ
Вч. фізики


Фізика, астрономія
Фізика, астр-ономія 2012
2-54-26
19.
Штельмах
ОлександрМик

Вч. мат-ки і фізики


Хімія, мат-ка, фізика












-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Плакати з фізики:

----------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
============================================================
Інтернет-ресурси

Міністерство освіти і науки
, молоді та спорту України
Методична скарбничка
Математика в школі онлайн
Математичний олімпіадний рух
Матеріали з математики в Єдиній колекції
 цифрових освітніх ресурсів
Вся елементарна математика
Математика для школи
Задачі (допомога при підготовці гуртків та факультативних занять у школі)
Математичні олімпиади для школярів.
Науково-популярний фізико-математичний журнал «Квант».
Турнір юних математиків
Математичні етюди
Світ математики
Творчий вчитель математики
Методичний портал
Країна міркувань
Вивчаємо математику
Задачі
Математика – на 5!
Ігри, ребуси, загадки
Головоломки, логічні задачі
Граємо в логічну гру «Ситуації»


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Творчий розвиток особистості при навчанні з фізики не може бути реалізований без формування фізичних понять, законів, теорій, навичок та вмінь розв’язування задач з фізики. У процесі її вивчення можна успішно використовувати різні види інформації побудовані у формі тестів. Контролююча функція тесту – одна з основних, тому даній функції і приділяється увага у статті.
Тестові технології навчання природничо-математичних дисциплін, зокрема фізики – є одним із пріоритетних напрямів діяльності вчителя у зв’язку зі здачею в кінці навчального року державної підсумкової атестації за тестами за вибором учнів та імовірно здачі зовнішнього незалежного оцінювання.
Тест – це іспит, випробування для учнів, стандартизоване завдання або виготовлене власноруч вчителем на основі інструментального програмного забезпечення з урахуванням програмних вимог до знань, вмінь та навичок учнів з предмету. Тест є показником рівня знань учня, завжди ставить перед ним певну умову, котрою обмежується вибір відповіді із запропонованих варіантів.
У фізиці, яка є основою природничих наук присутні всі види навчально-пізнавальної діяльності. Тому в процесі її вивчення можна успішно розвивати всі види мислення. Носієм необхідної для цього інформації є завдання побудовані у формі тестів. Тести з фізики можна використовувати з різною метою – для навчання, контролю, самоконтролю. Навчальні тести використовуються на етапі усвідомлення навчальної інформації; контрольні – на етапі перевірки знань; тести для самоконтролю – на етапі вивчення нового матеріалу і на етапі закріплення навчального матеріалу, а також у процесі виконання домашнього завдання.
Зараз створені ППЗ декількох основних типів для комп’ютерної підтримки навчання фізики учнів основної та старшої загальноосвіт­ньої школи. Зокрема, йдеться про електронні навчальні посібники «Фізика-7», «Фізика-8», «Фізика-9», «Фізика-10» та «Фізика-11»; бібліотеки електронних наочностей з фізики (для 7-11 класів); вір­туальні фізичні лабораторії (7-11 клас).
Ці педагогічні програмні засоби розроблені з урахуванням су­часних концептуальних підходів до проектування навчальних ін­формаційних систем, а їх змістове наповнення розроблене відповід­но до вимог чинних програм із фізики для загальноосвітньої школи і забезпечує комп’ютерну підтримку шкільного курсу фізики 7 – 11 класів.
Важливою особливістю ППЗ є їх модульна структура, досить потуж­на система навігації, а також можливість інтегрування окремих ППЗ, що передбачає використання окремих засобів комплексно, у складі повнофункціонального програмно-методичного комплексу (ПМК).
Використання даних інформаційних технологій, програмних засобів інтенсифікує процес навчання учнів.
Тест як система завдань специфічної форми і змісту є надійним інструментом в оцінюванні вмінь, знань та навичок учнів, дає можливість здійснювати диференційований підхід до учнів, упроваджувати у тест різні форми завдань, сприяє розвитку пізнавальних здібностей, логічного мислення, формуванню навичок застосовувати набуті знання на практиці.

Виходячи з практичної потреби у створенні тестів самостійно вчителем, використовуючи інструменти програмних засобів Test-W2-V1.1, який дає можливість самостійно створювати тести і при цьому вчителеві коригувати шкалу оцінювання: за 5, 6, 9 чи 12 бальною системою, а також можна коригувати кількість запитань у тестовому завданні. У комплекті програми використовуються елементи текстового редактора Word та графічного редактора, що дає можливість візуально покращити програму, побудувати графіки чи інші наочні матеріали. Дана тестова програма призначена для контролю. Загалом комплекс тестування дає можливість отримувати об’єктивну інформацію про рівень навчальних досягнень учнів, збільшити обсяг навчального матеріалу на конкретному уроці. Використання даного програмного засобу дає можливість вчителю самостійно встановлювати час відповіді, а, отже, і керувати часом всього процесу тестування.

Використання тестів при вивченні фізики дає можливість:
·         об’єктивно оцінювати знання учнів;
·         використовувати обмежений час, може бути перевірено рівень навчальних досягнень в 50-80% учнів за урок;
·         створювати умови для самостійної роботи учня, виключаючи списування;
·         є можливість враховувати індивідуальні можливості учнів (особливо при створенні тестів на основі Test-W2-V1.1).
Але при цьому використання тестових завдань для моніторингу навчальних досягнень учнів мають певні недоліки:
·         тестові завдання не розвивають навичок мовлення, що інколи перешкоджає повній зв’язній відповіді при поясненні законів, теорій, фізичних явищ;
·         у випадку самостійного складання тестів затрачається багато часу вчителем;
·         існує імовірність випадкового вибору правильної відповіді із запропонованих;
·         не простежується сам процес мислення учнів – ми лише бачимо кінцевий результат;
·         інколи незначні помилки в арифметичних обрахунках приводять до неправильної цифрової відповіді, хоч сам процес використання фізичних знань правильний.
Тест як інструмент вимірювання знань, вмінь та навичок учнів використовується дуже широко у зв’язку із запровадженням зовнішнього незалежного оцінювання. Тестування стало одним з головних видів контролю і оцінювання.
Одним із ефективних засобів є використання генератора тестів для тематичного контролю за 12 бальною системою науково-методичного центру середньої освіти Міністерства освіти і науки України за редакцією Л.Є.Генденштейна та Л.А.Кирик. У даному генераторі тестів передбачено стандартні тестові завдання для всього курсу фізики – від 7 до 11 класів, охоплюють всі теми та розділи фізики. Існує можливість використання даних тестів на українській та російській мовах. Виходячи з бажань вчителя, може бути зроблена необхідна кількість варіантів завдань залежно від кількості учнів у класі. Даний програмний продукт з набором конкретних завдань дає можливість не тільки констатувати рівень знань, умінь та навичок учнів, а й підвищувати пізнавальний інтерес до фізики, посилювати їх мотивацію до навчання, розвитку логічного мислення, формуванню навичок застосовувати набуті знання і вміння на практиці.
Такі тести дають можливість підвищувати ефективність навчально-виховного процесу з фізики, оскільки мають суттєві переваги перед іншими видами контролю.

З досвіду повідомляю, що тест як оперативний і педагогічний засіб не лише контролює знання, вміння та навички учнів, а й несе виховну, розвивальну та навчаючу функції. Використання тестів повинно проводитися у поєднанні з іншими видами організації контролю учнів.
----------------------------------------------------------------------------------------------------









Немає коментарів:

Дописати коментар